Pandemiczne realia zmieniły postrzeganie przestrzeni biurowej jako coś nieodłącznego i koniecznego. Zalety i wygoda home office sprawiły, że wielu pracowników nie chce wracać do porzuconych ponad rok temu biurek. W konsekwencji, wiele lokali świeci pustkami, a ilość biur do wynajęcia rośnie. Jak zachęcić ludzi do powrotu do korporacyjnej codzienności? Co powinni zrobić pracodawcy, aby ten powrót ułatwić? I wreszcie, czego oczekują pracownicy, którzy uświadomili sobie, że ośmiogodzinne przesiadywanie w nieklimatyzowanym pomieszczeniu w żadnym stopniu nie spełnia ich wymagań?
Home office a klasyczne biuro
Główną zaletą pracy w domu jest przede wszystkim wygoda. Uporczywe dojazdy, stanie w porannych korkach czy chociażby potrzeba wstania godzinę lub dwie wcześniej, aby spokojnie dotrzeć do pracy to problemy, które odeszły w niepamięć. Dodatkowo, znajome otoczenie wprawia nas w dobry nastrój, a wszystkie materiały, które w tym momencie są nam potrzebne są pod ręką, bo przecież zostawiliśmy je w domu prawda?
Jednak home office nie zawsze jest taką sielanką. Na dłuższą metę może skutkować problemami z motywacją, bo przecież jesteśmy w domu, a w domu się odpoczywa. W konsekwencji dochodzi do zatarcia się granicy między życiem prywatnym, a zawodowym, co generuje dodatkowy stres.
Jak rozwiązać problem powrotu do pracy stacjonarnej? Zwiększenie standardu wynajmowanych lokali czy biur jest krokiem w dobrą stronę. Wprowadzenie udogodnień w miejscu pracy pozwoli, choć na chwilę, zapomnieć o tęsknocie do komfortu własnych czterech ścian.
Komfort w miejscu pracy
Funkcjonalne pomieszczenia, punkty socjalne, klimatyzacja czy nawet zielone ogrody – niezależnie, czego wymaga pracodawca czy pracownik, oferowane przez nas biura spełnią nawet najśmielsze oczekiwania
- Lubelska
Przyciągająca oko forma budynku charakteryzuje się nowoczesnością rozwiązań, lecz jednocześnie wpasowuje się do otaczających ją zabytkowych kamienic. Powierzchnia 227 m2 jest podzielona na pomieszczenia typu open space jak i odizolowane gabinety, co pozwoli dopasować się do preferowanego trybu pracy pracowników. Dodatkowo w budynku znajduje się restauracja, fitness oraz taras, co zwiększa komfort pracy.
-
Prądnicka
Pod dwoma adresami znajdują się tam dwa, zupełnie różne budynki. Nowoczesny biurowiec Regent Office to 5000m2 najwyższego standardu w Krakowie. System BMS, kontrola wstępu oraz przestronny parking ze stacją naprawczą to nie wszystko, co ten lokal ma do zaoferowania. Funkcjonalne wnętrza, w których dominuje szkło i drewno tworzą optymalną przestrzeń roboczą, a zielony taras widokowy to prywatny skrawek natury w samym centrum miasta, idealny dla pracowników jak i potencjalnych partnerów biznesowych.
Jeśli jednak chcą Państwo ulokować swój biznes w bardziej klasycznym otoczeniu krakowskich kamienic zachęcamy do zajrzenia pod numer cztery. Odrestaurowana kamienica z przeszkleniami jest pełna elegancji i lekkości. Wynajmowane 144 m2 biura w towarzystwie restauracji, siłowni i lokali usługowych dodatkowo zachęca własną zielenią – tarasami rekreacyjnymi.
- Słowackiego
Półotwarta powierzchnia prawie 250m2 znajdująca się na ostatnim piętrze budynku w samym centrum. Brzmi to jak wymarzona lokalizacja dla własnej działalności. Wydzielony gabinety i sale konferencyjne oraz otwarta przestrzeń – rozkład pomieszczeń stawia na funkcjonalność,a znajdująca się w budynku winda oraz dostęp przez dwie niezależne od siebie klatki schodowe usprawnia przemieszczanie się. Aby dowiedzieć się więcej, zachęcamy do odbycia wirtualnego spaceru po obiekcie.
Dostęp do zieleni, funkcjonalne stanowiska pracy, wyposażone pomieszczenia socjalne, parkingi i klimatyzacja – to podstawy, których domagają się pracownicy. Nasze lokale spełniają każdą z nich
Przedstawione powyżej lokale to jednak nie wszystko. Zabytkowa kamienica na ulicy Basztowej, a może inne biurowce należące do kompleksu Centrum Biurowego Herbewo? Jeśli skusił Państwa gwarantowany przez nas wysoki standard lokali, który zadowoli nawet najbardziej wymagających, to serdecznie zapraszamy do kontaktu.